Information om coronavirus

Kære Gæster

Vi holder naturligvis løbende øje med retningslinjer fra de danske myndigheder. Vores danske gæster kan roligt holde ferie i Danmark.

Det betyder at I kan afholde jeres ferie ved Vesterhavet og nyde de store vidder og familiehygge i et sommerhus.

Vi gør selvfølgelig alt for at overholde regeringens anbefalinger. Vi henstiller også til at I som gæster følger alle anbefalinger.

Vi glæder os til at se jer i det Vestjyske!

Ofte stillede spørgsmål

Har I åbent på jeres kontorer ?

Vi holder åbent i både Årgab og Søndervig. Se vores åbningstider

Kan jeg møde op på jeres kontorer ?

Ja, du kan roligt besøge vores kontorer. Vi beder dig tage følgende forholdsregler:

  1. Der er opsat sprit-dispensere, som alle kunder skal benytte før man kommer ind på kontoret.
  2. Kom gerne kun 1 person pr. familie/gruppe på kontoret af gangen.
  3. Vi beder dig holde afstand til andre gæster

Derudover tager vi følgende forholdsregler:

  1. Vi har opsat plexiglas mellem medarbejdere og gæster.
  2. Vores medarbejdere sørger for ekstra god håndhygiejne.
  3. Vi sørger for løbende desinfektion af flader med størst berøring.
  4. Ingen medarbejdere, som viser tegn på sygdom, møder på arbejde.

Kan jeg afhente/aflevere nøgle uden at komme i kontakt med jeres personale?

Ja. Du kan, efter aftale, hente nøglen udenfor vores kontor – og nøgle kan afleveres i brevsprække ved afrejse.

Hvad gør jeg, hvis jeg skal have besøg af jeres servicepersonale ?

Når vores servicemedarbejdere besøger jer i sommerhuset, sørger de for at afspritte hænder og evt. benytte handsker.
Vi beder jer holde afstand.

Hvad gør I af ekstra tiltag ifm. rengøring og kontrol i sommerhusene ?

  1. Vi sørger for ekstra grundig rengøring efter myndighedernes vejledning.
  2. Vi udfører derudover konsekvent desinfektion af alle dørhåndtag samt andre flader med hyppig berøring.
  3. Vi beder gæster selv disinficere alle overflader før afrejse uanset om der er bestilt rengøring eller ej.

Kan jeg afbestille mit lejede sommerhus og få pengene retur?

Situationen i forhold til coronovirus ændrer p.t ingenting i forhold til vores normale betingelser ift. aflysning og afbestilling (se lejebetingelser)

Hvad sker der, hvis vi ikke kan komme til vores sommerhus pga yderligere foranstaltninger indført af regeringen ?

I tilfælde af at situationen udvikler sig, og de danske myndigheder er nødsaget til at iværksætte yderligere foranstaltninger for at begrænse spredningen af coronavirussen, fx, i tilfælde af rejseforbud eller udgangsforbud, får alle vores kunder mulighed for at udsætte det bookede sommerhusophold, indtil situationen igen er normaliseret. Det betyder fri og gratis om booking til indeværende eller næste sæson (til det samme eller et andet hus)

Er det nye hus dyrere end det oprindelige, betaler du selv differencen, mens vi ikke tilbyder refundering af difference ved valg af billigere hus. Du får ikke de penge, du allerede har indbetalt tilbage, men dem kan du altså bruge til en ny booking. Dette gælder kun for bookinger, der ikke kan gennemføres grundet fx rejseforbud eller udgangsforbud i forbindelse med coronavirus / covid-19.

Hvad gør vi, hvis vi får mistanke om smitte under vores ophold ?

I skal telefonisk søge lægehjælp hurtigst muligt, og de vil guide jer. Desuden skal informere os, så vi er klar over situationen.